۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۰۶

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان البرز:

۵ کارگاه هم‌اندیشی و جهاد تبیین ویژه معلمان در البرز اجرا می‌شود

۵ کارگاه هم‌اندیشی و جهاد تبیین ویژه معلمان در البرز اجرا می‌شود

کرج- مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان البرز گفت: اجرای پنج کارگاه هم اندیشی و جهاد تبیین ویژه معلمان در هفته بزرگداشت معلم در قالب طرح سراج الهدی ۲ کلید خورد.

مجتبی آمرکاشی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک هفته معلم اظهار کرد: اجرای پنج کارگاه هم اندیشی و جهاد تبیین ویژه معلمان در هفته بزرگداشت معلم در قالب طرح سراج الهدی ۲ با شعار «ما زیر منت معلمان هستیم» در این استان کلید خورد.

وی افزود: از ابتدای سال کارگاه‌های مختلفی با عنوان کارگاه هم اندیشی و جهاد تبیین در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تمدن ساز و آینده ساز بودن معلمان در البرز برگزار شده است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان البرز گفت: بیان کرد: در این کارگاه‌ها به دنبال تبادل نظر بین معلمان و استادان با هدف تأثیر گذاری هستیم زیرا به رشد و بالندگی فضای معلمی کمک خواهد کرد.

وی یادآور شد: در این اقدام فرهنگی از اساتید ممتاز کشوری برای تدریس در این کارگاه‌ها دعوت شده است.

آمرکاشی تصریح کرد: در بخشی از این کارگاه‌ها هم سردار حیدرنیا فرمانده سپاه استان و سرهنگ خورشیدی معاون هماهنگ کننده سپاه استان در جمع معلمان حضور پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: در این کارگاه‌ها در مورد مباحث جهاد تبیین و حلقات هم اندیشی و تریبون آزادها هم مطرح می‌شود تا با بیان نکات مهم، دانش شرکت کنندگان ارتقا یابد.

وی برگزاری اردوهای راهیان نور پیشرفت و بازدید از مراکز علمی و فن‌آوری استان را از دیگر برنامه‌های ویژه هفته معلم در البرز برشمرد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان البرز، تبریک حضوری هفته معلم، شنیدن نقطه نظرات آنها، مراسم گرامیداشت روز معلم، برنامه‌های تریبون آزاد، اردوهای زیارتی و گلباران مزار شهدای معلم و یادگاران دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های بسیج فرهنگیان در البرز ذکر کرد.

آمرکاشی تاکید کرد: برنامه‌های بسیار دیگری نیز در کانون‌های بسیج فرهنگیان استان برنامه ریزی شده که در سطح مناطق و مدارس اجرا خواهد شد.

کد خبر 5768303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha